Thursday, April 25, 2013

Entry Petang Bosan

Assalamualaikum..Dah lama saya tak menge-post entri dalam blog yang tak seberapa ni..dah lama jugak saya tak meng-update semua benda yang ada dalam blog ni..kalau ada yang masih mengikuti blog ni,saya terharu sangat sebab ada jugak yang masih SETIA.. :).haha.bukan ini yang saya nak ceritakan..untuk pengetahuan semua,sekarang saya sedang menyambung pelajaran kat UNISEL kampus Shah Alam dalam bidang Pengurusan Pentadbiran atau lebih femes ngan nama DAM..sekarang jugak saya sudah masuk sem 2 dan akan mengambil peperiksaan dalam masa yang terdekat..rasanya cukup untuk saya cerita sikit petang ni..doakan saya ya. :).love u all..

p/s : saya banyak kurang.. :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Mohamad Tajuddin. Powered by Blogger.